Support & Service

VI ER HER FOR DIG

Service er ikke kun en afdeling hos os. Det er en del af den gode kundeoplevelse, vi arbejder for hver dag. Så har du brug for hjælp, så kontakt os så vi kan hjælpe dig. Vi har både telefonsupport i hverdage og uddannede teknikere, som kører i hele Danmark.
service_1100x650
levering_750x600

Support & Service

Levering af spa og pools

Gennem et mangeårigt samarbejde med nogle af branchens dygtigste transportvirksomheder, kan vi hjælpe med at levere dit spa eller pool under selv svære betingelser.

Den mest sikre transport af dit nye spa eller pool er oftest med kran over hus og ind i baghaven. Er det mod forventning ikke muligt, samarbejder vi også med flyttefirmaer, som kan klare de fleste transporter manuelt, hvor en kran ikke kan komme til.

service_750x600

Support & Service

INSTALLATION & VEJLEDNING

Hvis det er første gang du skal have et udendørs spa, så kan vi hjælpe dig til en god start. Vores dygtige serviceteknikere kan tilslutte dit nye spa og sørge for grundig vejledning i drift og vandpleje, så du får en flyvende start. Skal spabadet sættes op til WiFi klarer vi også den. Tal med en salgsrådgiver om mulighederne for dette ved bestilling af dit nye spabad.

hydropool-3

Support & Service

ON-SITE SERVICE

Har du brug for on-site service af dit spa eller swim spa? Så udfyld venligst vores serviceformular og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

pumpe1

Support & Service

Reservedele

Vi er certificeret servicepartner for flere af de største producenter af reservedele til udendørs spa. Har du brug for en bestemt del, så udfyld vores kontaktformular eller kontakt os på tlf. 444-111-77.

Vær opmærksom på at ikke alle reservedele lagerføres og derfor skal forudbestilles inden du afhenter.

DET MED SMÅT

  • Priser & betingelser gældende fra 1/1-2020
  • Timepris kr. 799,00 inkl. moms.
  • Miljøgebyr (kun on-site opgaver) kr. 45,00
  • Mulighed for tilbud med fast pris
  • Opgavegebyr på kr. 250,00 påregnes i enkelte tilfælde og kan dække over forberedelse som f.eks. bestilling & håndtering af nødvendige reservedele, forespørgsler og korrespondance ved leverandører m.m.

Udgifter til færger, parkering, broer m.m. er ikke inkluderet i prisen.
Der afregnes pr. påbegyndte ½ time - dog minimum 1 time pr. teknikerbesøg. Som udgangspunkt arbejder vores teknikere på fast timepris, medmindre andet er aftalt. Du aftaler en dato og tidspunkt for servicebesøget. Tiden starter fra teknikeren kører fra forretningen direkte til adressen og til han er tilbage igen. På de fleste opgaver er der også mulighed for at få tilbud med fast pris før opgavestart, hvilket vi altid anbefaler, så der er enighed om prisen (såfremt det er muligt at udregne forud for opgaven). Ved forsikringssager kræves skriftlig accept af tilbud (email) fra forsikringsselskab forudgående for opgavens udførsel. Nogle opgaver kræver hel eller delvis forudbetaling, og/eller restbetaling på adressen ved arbejdets udførelse. Miljøtillæg (kr. 45,00) pålægges alle on-site opgaver. Alle priser er inkl. moms.

contact-image

Kontakt

SKAL VI TALE SAMMEN?

Har du brug for at tale med serviceafdelingen, kan du ringe til os på alle hverdage mellem 10.00 og 16.00.

Du kan ringe til os på tlf. 444-111-77 eller skrive en mail på service@spabad.dk.

profil_mpl (1)

Brug for rådgivning?

LAD OS TALE SAMMEN


    Kontakt os


      SERVICEFORMULAR

      For at kunne hjælpe dig bedst muligt, har vi brug for nogle informationer:

      Dine kontaktoplysninger:

      Hvilket produkt drejer det sig om?

      Mærke, model eller producent?

      Hvad kan vi hjælpe dig med?

      For at kunne hjælpe dig bedst og hurtigst muligt, er det vigtigt vi får så mange og beskrivende informationer som muligt.

      Billeder siger mere end 1.000 ord

      Vedhæft gerne billeder, som kan hjælpe vores teknikere med at forstå opgaven bedre.





      Tak for din henvendelse!

      Vi bestræber os på at svare dig indenfor 1 – 2 hverdage. Dog kan der i perioder grundet højsæson eller travlhed forekomme længere ventetid.

      Ha’ en dejlig dag!